lördag 9 januari 2010

Tillbaka till vardagen

Borde egentligen redan sova nu men ligger iaf i sängen så somnar nog rätt snart efter jag skrivit klar detta. fick ett samtal av Katti imorse som fick mig peppad och jag kände verkligen för att jobba och göra lite nytta, men innan dess va jag tvungen att göra andra saker som stod på dagordningen. fick tvättat, hängt upp tvätten, plockat in i garderoberna, dammsugit och torkat golven och målat hallen så fick iaf gjort nästan allt, har dock den j*vla disken kvar som har växt till ett stort berg, så blir det när man väntar med att diska. men får hinna med det imon under något tillfälle.
Men nu börjar vi få iordning här hemma iaf. känns skönt att få en eget rum nu som jag kan ha som kontor. sån sjuk lyx =) såhär ser det ut än så länge


super skönt att iaf ha en liten hörna, står dock massa skit i rummet som jag måste rensa. Men det va ju tänkt att jag skulle ha jobbat lite med men blev bara ett samtal till en vän som jag vill ha med på onsdagsmötet längre än så kom jag inte. Städade och målade utan att bry mig om stressen som låg under ytan så boom sa det bara och jag blev helt slut. Känner mig så manisk ibland att jag inte ens känner av kroppens signaler fören kroppen är helt slut efter att gått på högvarv.

På kvällen fick jag massa ny energi när jag skulle packa min väska inför imon =) imon blir det Trollhättan för att träffa 2 kvinnor så det ska bli superskoj. längesen jag arbetade så jag är riktigt sugen =) skulle dock haft en klass imon kväll men visste väldigt tidigt att den inte skulle komma att bli av. märks tydligt när man försöker nå personen för att få namn på gästerna och dom inte svarar. lättare för många att avboka genom sms istället. Iaf när jag packade väskan så upptäckte jag något. vart är mitt lager? hur har jag tänkt när jag beställt saker undrar jag bara. nästan inga hudvårdsanalyskort plus beautybooks, en enda firming eye cream, två make up remover, hade lite av allting förutom fukten plus rengöringen så fråga inte hur jag tänkt när jag lagt ordrar för jag har nog inte tänkt alls :S

Men nu är jag laddad inför imon så hoppas bara jag kan varva ner så jag kan få sova några timmar, helst 8 timmar (får nog nöja mig med 7 timmar)

Natti Natti



Love Emma

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar