fredag 8 januari 2010

Ny blogg

Gör ett nytt försök med att blogga och fortsätta med det.
Mår sjukt super duper idag, känner mig helt utvilad och jag har sovit så otroligt gott inatt. Helt underbart =)

Idag blir det att städa och fixa lite här hemma eftersom jag inte gjorde ett piss igår. låg typ bara i sängen. hade massa borden som jag skulle gjort men kom aldrig så långt. skulle blandannat jobbat lite med MK men det blev inte så. Men det fixar jag idag för idag känner jag motivationen flöda =) bara man får slått numret så är det inte så jobbigt längre. men jag kan komma på mig själv ibland med att tänka när jag ringer "hoppas ingen svarar" men jag vet att svarar ingen så har jag ju inga klasser tillslut. Fick bokat in en del facials i onsdags iaf och jag är grym =) Yes!
Så nu måste jag skynda mig bli SD så ingen tar mitt namn. kanske redan finns någon som har det men jag hade tänkt på Faith. det tycker jag är fint. är det redan upptaget har jag några andra i reserv men jag vill ha mitt team Faith =) Skynda skynda skynda =D
Känns som jag hittat mina varför med som jag kan använda mig av när jag ska ringa och ha kundkontakt. Bättre ekonomi självklart, vem vill inte ha det? sen vill jag resa med. Jag har som löfte till mig själv att när jag debuterar som SD så ska jag få köpa vilken väska jag vill till mig själv, det pushar mig i rätt riktning att ha sånna belöningar för mig själv. kanske skulle man skaffa sig en sådan här väska? Alltid velat ha en Juicy Couture väska =)

Drömma kan man alltid men nu gäller det att agera =) Idag känner jag bara YES =D



hoppas ni andra kan smittas av lite av mitt mående <3 Puss och Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar