måndag 8 mars 2010

Skjut inte upp det du kan göra idag tills imon

Jag måste verkligen tänka på att inte skjuta upp saker. skulle ringt samtal igår men bestämde mig för att göra det idag men det brukar ju aldrig bli som man tänkt sig. Fick reda på att min sambos moster gått bort och då blev det inget med att ringa. Kände verkligen inte för att prata i tel. men samtidigt vet jag att jag förlorar på att inte ringa.

På onsdag fyller min moster år och då ska hon få sina mirakeldroppar, hon blev helt kär i dom (vem blir inte det?) så hon kommer nog bli jätteglad =) så roligt att se hur snygga folk blir i huden när dom börjar ta hand om sin hud =)

Ska börja blogga lite mer med har jag bestämt. Det är flera som undrat vad som hänt med mitt bloggande. Så ska försöka att blogga mer.

Men nu ska jag sova. ska upp kl 05.10 och sen dra till jobbet. Gillar inte att öppna på jobbet, är så sjukt rädd för att försova mig så kommer aldrig riktigt in i djupsömn så är helt slut på morgonen =/

Ha det bra där ute!

Love

1 kommentar:

  1. Lyckost som har såå många namn att ringa!
    Jag har flyttat till en ny stad och det är svårt att få nån början. Alla gäster skriver ju inte upp namn heller. Hur gör du för att få namn? Ger en handcreme eller?
    Jag har också varit med om att tjejer klickat bort samtalet. Jag blir så arg o ringer med hemligt nummer, likadant. Dom kan ju säga att dom inte vill prova på.
    Lycka till med ditt Mk!

    SvaraRadera